Automatische incasso’s vertraagd vanwege software storing

Contributie van afgelopen periode niet geïnd

Als u via automatische incasso uw contributie betaalt is het u misschien wel opgevallen dat uw contributie over deze periode niet van uw bankrekening is afgeschreven.

We kampen met ICT problemen en hierdoor is het tijdelijk niet mogelijk om de automatische incasso’s door te voeren. Het gaat om contributie vanaf oktober voor leden die per maand betalen en om het vierde kwartaal van 2018 voor de leden die per kwartaal betalen. Hoe lang het probleem precies zal duren weten we niet. Helaas valt dit buiten onze controle, veel excuses voor dit ongemak.


Wat nu?

Wanneer het probleem is opgelost gaan we over tot incasso van de contributie. We kunnen ons voorstellen dat het voor u niet fijn of misschien zelfs onmogelijk is als er plots meerdere termijnen in één keer worden afgeschreven. En het laatste dat we willen is dat u in de problemen komt door uw lidmaatschap. Daarom gaan we in eerste instantie over tot incasso van één termijnbedrag. De resterende bedragen zullen wij verspreiden over de maanden daarna. Zo heeft u niet plots een lege bankrekening. Als u, nadat het eerste termijn bedrag is geïnd zich grote zorgen maakt over de resterende contributieachterstand, kunt u contact opnemen met info@kunstenbond.nl om een betaalregeling af te spreken.